HTML

egy hónap olcó, nem cípősz

2010 novemberében van szerencsém Hong Kongba és Dél-Kínába utazni és azt gondoltam, itt egyszerűbben megoszthatom a tapasztalataimat az ismerősökkel.

megérkeztem

ミラ 2010.11.12. 11:03

semmi gond, a facebook még nem megy, de dolgozom rajta. a megnyitó ünnepség helyszínén vagyunk, ingyenes net van az egész városban. egy tömeg várt a reptéren. gyerekek, tiszta VIP vagyok. folyton ugrál körülöttem pár fiatal, mindenhol zöld kis emberkéket látok.

eddig le vagyok nyűgözve. kaptam egy profi fotóstáskát, rajta az asian games logója, tele mindenfélével, póló, sapka, tájékoztató könyvek, füzetek, kitűzőkészlet, mittudoménmégmi, nem volt időm átnézni. majd a megnyitó után írok újra.

Címkék: asian opening games guangzhou ceremony

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asiangames.blog.hu/api/trackback/id/tr262444043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesee 2010.11.12. 21:58:04

várom a folytatást! ;)

kbalazs · http://www.chinabiz.hu 2010.11.30. 10:43:50

Nem volt ingyenes net az egész városban az Ázsiai Játékok alatt.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2010.12.02. 09:48:23

aha, közben én is rájöttem, bocsi. csak a versenyek helyszínén. de ott volt :)

kbalazs · http://www.chinabiz.hu 2010.12.02. 11:03:31

@ミラ: Nem a te hibád, ezzel hülyítették itt a népet, még ma is láttam a metróban egy plakátot azzal a kínai szöveggel, hogy az egész városban ingyenes wifi van egész december 31-ig. Persze az apróbetűs részben ott volt, hogy a reptéren, egyes szállodákban, egyes kávézókban, stb.
Teljesen értelmes kínai barátaim is elhitték, hogy ingyen wifi lesz az egész városban. Kissé nagyobb Kanton annál, hogy csak úgy hirtelen beszórják ingyen wifi-vel, azért ez még Kínában sem így megy.
süti beállítások módosítása