HTML

egy hónap olcó, nem cípősz

2010 novemberében van szerencsém Hong Kongba és Dél-Kínába utazni és azt gondoltam, itt egyszerűbben megoszthatom a tapasztalataimat az ismerősökkel.

-40 nap

ミラ 2010.09.29. 11:29

megkaptam az oltásokat. mivel korábban már utaztam olyan helyre, ahova kellettek oltások, így most csak egy tífuszt és egy hepatitis A-t kaptam, de ez is levert egy napra, de legalább ki van pipálva ez is :)

vettem egy klassz táskát, amibe belefér minden elektronikám (mert ugye a repülőre csak egy csomagot vihetek fel és így ez bonyolultabb volt, mint gondoltam), de lemérniük most se szabad, nem kerek 7 kiló :-D

végül úgy alakul az útitervem, hogy már 12-én átmegyek Kínába, mert aznap lesz a megnyitó ünnepség, majd kirándulok valahova, mert annyira sokba kerülne visszamenni Hongkongba (ahol amúgy ingyen szállhatnék meg), hogy nem éri meg és 14-én kezdődnek a lovas programok.

lebeszéltem már két lovardával, hogy megyek hozzájuk fotózni és beszélgetni a cikkel kapcsolatban, remélem, lesz belőle valami. Hongkongban lesz éjszakai futam a galoppon, arra is szeretnék kimenni, ilyet nem sűrűn lát az ember.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asiangames.blog.hu/api/trackback/id/tr292331865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása