HTML

egy hónap olcó, nem cípősz

2010 novemberében van szerencsém Hong Kongba és Dél-Kínába utazni és azt gondoltam, itt egyszerűbben megoszthatom a tapasztalataimat az ismerősökkel.

újabb fantasztikus nap :)

ミラ 2010.11.17. 16:36

szeva mindenki :) a nap rossz híre, hogy nincs telefonom (valszeg holnapig, mégis kína 3. legnagyobb városában vagyok), mert a mai tolakodásban, rohangálásban eltört a kijelzője s lévén érintőképernyős, így jártam. mindegy, úgyse kellett sok mindenre, a net a fő kommunikációs forrás.

csak azért nem Facebookozik a kiemelt sajtós helyen (van ilyen asztalos meg üveges ööö ülős. ahol nincs asztal), mert nehéz belőni innen...

voltunk díjlovagolni megint, egyéni döntők voltak. korea 1. és 3. lett. nekem a maláj 2. helyezett jobban tetszett, de sose lesz belőlem díjlovi bíró.

tegnap még voltam biciklizni is, de nem volt túl érdekes, lőttem pár képet és eljöttem.

imádom ezt az egészet amúgy, beszélgetek pár kínaival, aztán pár indiaival, aztán pár iránival. élvezem ám nagyon. itt beszélget melllettem egy japán mobilon valakivel, megy az usoooooooo (komolyan? szó szerint: hazugság) meg a majideeee (tényleg?). kaptam egy önkéntestől kitűzőt, aztán ezt látta egy indiai és tőle is kaptam. legközelebbre hozok én is Magyarországosat, ígérem :-D

megvan a biztonsági intézkedéseknek az oka (útközben ma lezárták az egész autópályát is, 10 perc telefonálgatás után nagy nehezen a mi buszunkat átengedték, de ennyi az egész): itt van az iráni elnök.

voltam megint wushuzni, de ez most valami egészen más volt. jó volt ez is, de jobb volt a tincitáncis.

holnap elvileg sepaktakraw és taekwondo van a tervben. meg egy új mobil :)

Címkék: asian games wushu guangzhou

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asiangames.blog.hu/api/trackback/id/tr992455272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása