HTML

egy hónap olcó, nem cípősz

2010 novemberében van szerencsém Hong Kongba és Dél-Kínába utazni és azt gondoltam, itt egyszerűbben megoszthatom a tapasztalataimat az ismerősökkel.

Salzburg

ミラ 2010.11.30. 14:30

megérkeztem, minden OK. mindjárt elkezdem feltölteni a maradék képeket a Facebookra, aki ott nem ismerősöm, az is meg tudja nézni őket, úgy állítottam be.

tegnap egész délután remegtem és nem voltam jól, úgy megviselt a hirtelen hideg (itt nem nyomokban van hó, hanem a csizmám fölé ér, de ma már rendben vagyok, Salzburgban vagyunk. álmos vagyok, de nem vészes.

 

felrázva és nem keverve érkeztem Schwechatra, 2 órán keresztül légörvényben jöttünk a végén, a fél repülő rosszul volt, én csak azzal kínlódtam, mert nem találom el a kijelzőt rendesen és épp játszottam volna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asiangames.blog.hu/api/trackback/id/tr802483587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása