HTML

egy hónap olcó, nem cípősz

2010 novemberében van szerencsém Hong Kongba és Dél-Kínába utazni és azt gondoltam, itt egyszerűbben megoszthatom a tapasztalataimat az ismerősökkel.

célfotó

ミラ 2010.11.28. 16:28

itt ülök a boarding kapunál. úgy volt, hogy 8ig el kell hozni a csomagomat a megőrzőből, de hamarabb elhoztam kicsit, nem volt semmi dolgom. elindultam a reptérre, kellett vagy egy óra, hogy kiérjek. itt meglepi volt, egy órával hamarabb lehetett menni check in-re, így visszaváltottam az octopus kártyát (kapsz vissza zsét, a kártyaletétet meg ami rajta volt, de én minuszban voltam), aztán mentem mérlegelni. versenysúlyon felül volt a bőrönd, de csak egy kilóval, de nem ér 6ezret ez a móka, hogy megnézzem, mennyire engedékenyek a Qatar Airways lánykái (csomó légitársaságnál van azért játékzóna, nem lőnek a súlyhatárral). ott álltunk vagy 10en és folyamatosan mérlegeltünk, hogy hány kiló, amit kivettünk és mennyi maradt a bőröndben. mondjuk úgy, hogy nem teljesen értem, hogy miért jobb, ha csak 23kg van a bőröndben, de még van nálam 20 a fedélzeten (mert ez történik), illetve ha lenne 30 a bőröndben és csak 13 nálam. szerintem ugyanannyi a vége. aztán mászkáltam a reptéren, ez egy hatalmas áruház. csináltam pár videót.

mennek befelé a lánykák meg minden, úgyhogy én is készülődök. irány Doha :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asiangames.blog.hu/api/trackback/id/tr12479078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása