HTML

egy hónap olcó, nem cípősz

2010 novemberében van szerencsém Hong Kongba és Dél-Kínába utazni és azt gondoltam, itt egyszerűbben megoszthatom a tapasztalataimat az ismerősökkel.

unalmas nap

ミラ 2010.11.15. 12:59

mielőtt elfelejtem: azt hoztam volna be az országba, amit akarok, mert még a röntgenen se kellett átmenni, a zöldek átvittek oldalt és hozták a csomagomat.

nem tudom, hogy azok a katonák, akiket beállítanak teljes ruházatban egy üvegkalitkába ebben a mocsok melegben, már tartósítva vannak vagy még csak most aszalják őket.

a díjlovagló négyszög

simán elnéztem a buszindulást, úgyhogy nem mentem ki díjlovagolni (a következő busz túl későn lett volna, a fele szám lement volna addigra), hanem elkaptam egy buszt a judora. tök klassz volt, de annyira rossz a közlekedés arra a shuttle buszokkal, hogy nem hiszem, hogy kimegyek többet, de értem, miért szeretik a lányok.

szex, szerelem, gyengédség rovat :-D

 a legjobb barátom mostanában: a shuttle busz.

 

mindenki az Ázsia Játékok lázában ég :) és persze fotózni kell mindent.

ez a fotós munkaszoba éjjel

kimentem hokit fotózni és kiderült: van jég nélkül is.

a lefontosabb kérdés ma Kínában: spermahiány van.

holnap wushuzni megyek meg még nem tudom hova, mert a judo holnapra volt betervezve, majd meglátjuk :)

 mindenhol ázsiajátékos reklám van a városban, de ez most lovas is.

cukornádat rágcsálnak a népek az utcán.

a lakóparkban sok a bonsai és a szobor :-DDD

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asiangames.blog.hu/api/trackback/id/tr332449964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása