HTML

egy hónap olcó, nem cípősz

2010 novemberében van szerencsém Hong Kongba és Dél-Kínába utazni és azt gondoltam, itt egyszerűbben megoszthatom a tapasztalataimat az ismerősökkel.

november 17

ミラ 2010.11.17. 02:29

reggel hajnalban elmentem wushura, nem bírom megunni, csodás ruhák, szép sport, tök jó fotózni. ma este is megyek, de aztán már vége.

 

 

most megyek nemsokára, ma díjlovaglás lesz, jó lenne nem lekésni a buszt :-D

a hír igaz, ők tényleg elalszanak bárhol, bármikor, de jelentem, ez egy hét itt tartózkodás után nekem is megy:

és ahogy fel tudnak öltözni... végre kijutottam a Yue Xiu parkba. nem rossz, de Hong Kong parkjai sokkal szebbek, egyelőre ez a város nem nyűgözött le.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asiangames.blog.hu/api/trackback/id/tr32454006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása